cileklisakiz öncelikle tam bi kış kokusu, yazın önermiyorum büyüsü bozulmasın diye. Çiçeksi bi koku ama içinde vanilya, pudra , portakal çiçeği var. Bu yüzden hafif tatlılık var. Bi taraftan da içinde sandal ağacı olduğu için mi bilemiyorum ama hafif bi ağırlığı var. Çok oturaklı bi parfüm 2014ten beri aşk yaşıyorum. İmkanınız varsa bi bargellodan testerını deneyin 🙏🏻 Onun bordo şişesi ve kadife kutusu bile tam tarzını yansıtıyordu keşke geri gelse 😢