Ayse_12345 bizde 4 aylık olduk emerken uyuyor,kendi memeyi bırakıp kucakta ama nasıl derin uykuda yani öyle görünüyor sonra bırakıyorum yatağına anında açıyor gözleri, uyusun diye artık bende oturuyorum oğlumda kucağımda zaten 40-50 dakka maximum uykusu.. kaliteli uyumadığının farkındayım ama en azından azıcık uyuyunca huysuzluğu geçiyor:( bu ay aşı diş kaşınmaları huyu değişti ama uyku eğitimi şart bize!