Eminecak MAŞALLAH kuzunuza 🧿bizim de geçen haftaya kadar çığlıklar,gülücükler, herşeyi ağzına götürmeler, mutlu mesut ilerliyorduk, perşembe rotanın 2.dozundan sonra yavrumun keyfi kaçtı. Sürekli bir kıvranma, karın ağrısı yapıyor sanırım, uykudan uyandırıyor,huzursuzluk, ağlama, iştahsızlık. İNŞALAH biran önce geçer gider. Bugün yeşil kaka yaptı. Alttan 1 dişimiz geliyor bu arada 🧿