Teda Evolvıa rp mama kullanıyorux. Bebegım ıkı aylık vanılya surubuyla tatlandırıp ıcıyor anca. Doktorumuz ya pekmez ya surup demıdtı. Sızlerde bunu yasyan oldumu neler yassdınız ne kadar koyuyordunuz vs