Busra0101oo Annişler kızım 4 ay 29 gunluk yarın tam 5 ay dolduryo ek gida baslamalimiyim anne sutu alyo tek artk doymuyo gibi gelyo bna baslayan annelrr nasl basladiniz beraber ilerleyelim mi?
NoThing2Lose Busra0101oo bu kararı doktorunuz verebilir bence bebeğinin gelişimine bakarak doktorlar anne sütü içen bebeklerin ek gıdaya 6 ayda başlamasını tavsiye ediyor doymuyorsa mama takviyesi oneriyolar
Deletedmom_48 @Busra0101oo bence doktorunuza danışmadan başlamayın annesütü alıyo madem bize doktorumuz sadece mama içtiği için 4.5aylıkken başla dedi ekgıdaya ben sadece tadım yaptırdım 5aylığız şuan yeni başlicam çorbalara vs