Berenberfu Kizlar merhaba sezeryandan sonra gaz sıkışması yaşayan varmı 37 gün oldu doğum yapalım son 3 gündür karnım da ağrı ve gaz oluyor ayrıca guruldama da var yaşayan var mı
Zeynep1903 Berenberfu benim 9 ay oldu canım hala var o guruldamalar ve gaz problemi anlam veremiyorum. Sanki yeni doğum yapmısım da habire gaz dolasıyor içimde
rivrivyapma 28 gündür yaşıyorum doktora sordum ameliyat esnasında organlar dışarı çıkınca hava almıştır normal o dedi Berenberfu
Berenberfu Zeynep1903 sürekli oluyor mu sizin de gaz sancısı da oluyor muydu. Birde doğum dan önce böyle bir probleminiz var mıydı?
Zeynep1903 Berenberfu ilk zamanlar daha kötüydü tabiki yaklasık 4 5 ay daha fenaydım şimdi biraz daha azaldı ama hala devam ediyor hep içimden sesler geliyor anlamıs degilim 🤦🏻♀️ Hayır dogumdan önce hiç böyle bi sıkıntım yoktu.
Zeynep1903 Berenberfu evet canım olmaz mı 😮💨 ay valla sinirimden bazen catlıyorum bu nasıl birşey hala gecmedı diye.
Berenberfu Zeynep1903 tedirgin olmuştum ben de yalnız değilmişim hemen hemen ağrı oluyor mu benim gaz çıkarınca anlık geçiyor ağrı bir zaman sonra yine oluyor
Zeynep1903 Berenberfu bende öyle zannediyordum ama herkeste olmasa da cogu kiside olmuş sanırım. Evet gaz cıkmayınca sancı yapıyor bazen