Artık dayanacak gücüm kalmadı. Bu günlerde geçecekmi cidden. 2 aylık erkek bebeğim var doğdugundan beri gazlı ağlayan uyumayan bebek. Yataga bıraktığınızda çığlıklar atan. Uykuya dalamayan. Uyusa bile 15 dakikada uyuyanan bir cocuk. Gün içinde çok nadirdir durdugu güldügü. Gurbetteyim tek bakıyorum. Uyyması için bütün sartları sağlıyorum yinede uyumuyor. Etrafımda tek uyumayan bebek benimki. Son zamanlarda gecelere kadae çıglıklı ağlama sesleri. Hiç anneligi böyle hayl etmemiştim. 🤦♀️😪