prensesmomyy pttde çalıştım merak etme eğer eksik aldıysan kasada fazla çıkar zaten onuda çalışan teslim ediyor kasaya gün sonunda cebe atamaz yani gün sonunda işlem tutarları sayılıyor parayla beraber yarın git eğer dediğin gibi eksik aldıysan verirler zaten