Aslan101022_
Hiç uyumayan bir bebem var, gece yarım saat yada saat başı uyanır gündüz 20 dakika tek uyurdu hala öyle tabi. Sabah uyandıktan sonra önce onu hallediyorum altını üstünü çorabını yeleğini vs sonra kahvaltı faslı o sırada suan mama sandalyesi yada yürüteçle yanımda daha kücükken ana kucağıyla yanımda bırakırdım ana kucağına oyuncak asardım sürekli konuşurdum şarkılar söylerdim mutfak bittikten sonra süpür sil toz işlerinde de oda da gezdirirdim benimle, şimdi oyuncakların yanına bırakıyorum oyalanıyor azda olsa kamerayla takip ediyorum süpürüp silerken falan sonra banyo yapınca yine mama sandalyesiyle yanımda yada kapıda aksam yemeğimi yapınca yine konusa güle oynaya yapıyorum mecbur evet yorucu rutin oluyor ama alışıyor insan bir süre sonra boş oturunca tuhafına kaçıyor 😂