Ayy yaşadığım sorundan yaşayan var mı diye açtım sayfayı. Bizde 3 aylığız emerken sürekli direniyor, uykuya geçişleri zorlaştı gündüzleri zaten hiç uyumuyor. Sürekli ağlıyo sürekli kucak istiyo beni yanında göremezse 2 3 dk sonra ağlama krizine giriyo ve asla sakinlemiyor. Huysuz ve huzursuz bi bebek mi olacak diye düşünüyorum ama sizde öyleymişsniz. Rotadan sonra böyle oldu sanki 🥹