Eyug Saçlarım öyle çok dökülüyor ki yanları kel oldu diyebilirim. Aile hekimi solgar biotin kullan dedi aldım ama üstünde emzirme döneminde kullanılmaz yazıyor. Kullanan yada bilgisi olan varmı?
fatmaa37demir Eyug hiç kullanmadım ama çok çok fazla gördüm her yerde öneren. Emziren annelerde özellikle süt arttırmak için içtiklerini biliyorum.
Dilaraks Biotini eğer doktorunuz önerdşyse kullanabilirsiniz. Solgarın süt arttıran ürünü başka canım Brewer’s Yeast with Vitamin B12 diye geçiyor