mysa2 Duygs özel aşı olduğu için ben birkaç Saglık ocagıyla görüştüm yapmadılar . Yapan yerler nadir sanırım
Btekin Bana da bu gün yapılabilir dendi ilk defa bu aşıyı bu gün duydum neden zorunlu aşılar arasında değil ve neden bazı sağlıkçı vurmuyor merak ettim beni biraz aydinlatirmisiniz
Elifnaz_anne Duygs hemşirenize sorun bazı hemşireler kabul etmiyomus.ben eczaneden aldım hemşire verdi aşıyı
Eymeninannesiiiiiiiiii Bizim saglik ocagimiz yapmisti ebenizle gorusun yapicaktir mutlaka. Zaten yavas yavas agzina dokuyor. Suan gitmesem bile olurmuş kendim yaparim diyorum yani