Ademinee ya benimkinin keyfi de yok sürekli mızmız bi bebek kucakta gezdiğim sürece sorun yok öbür türlü ağlıyor bnmkinin de sırtı çok kötü olmuştu alerji testi yptık temiz çıktı egzama dendi krem kullandık düzeldi çok şükür🤲 siz ne smn başladınız ek gıdaya yeni mi tepki vermeye başladı 2800 doğdu