Karakuzummm ilk önce yüksek ayarda kavurun iyice suyunu salınca altını kısıp ağzını kapatın.
Kendi suyunu çekince biraz siz su ilave edin bakın pişti diyelim sonra soteleme işlemine geçersiniz.
Öyle kavurmadan direk su eklerseniz beyaz beyaz olur.
Ben hep bu şekilde yaparım herkes etimi beğenir