Ha annesinin fazla görmesinin nedeni ise ben işe gittiğimde annesinin bakması kendinin okulda olması. Sonra bi daha onun için onun uygun olduğu zamanda bebeği tekrar götürmek zorunda kalıyorum çünkü görmezse maazallah ölür. Tek duam hemen okulunun bitirip evlenip ikiz üçüz dördüz allah ne verirse versin yakamdan biraz düşsünler.