1__anne 3.5 aylık çocuğuma çikolata yedirmeye çalıştı! Ben sadece anne sütü veriyorum su bile vermiyorum daha çok küçük ne çikolatası dedim şimdiden alıştır yoksa iştahsız olur diyo! Bi kere iki yaşından önce bebeklerin çikolata yemesi bile sakıncalı kendi kızı 7 aylık çikolata gofret herşeyi veriyo ben tepki gösterip çocuğumu çekince bi suratı düştü ama bu görümceler niye böyle meraklı herşeye burnunu sokuyolar ya sizin görümceleriniz böyle mi
okuyor 1__anne görümcem yok diye sevindim. Allah sabır versin. İyi yapmışsınız. Çocuğuna üzüldüm gorumcenizin
Roslin 1__anne Benimde kayınvalidem öyle cahil, geçen baktım bebeğe şekerli çay veriyor. Tepem attı gülerek çektim bebeği bir daha olmasın anne dedim. Ben 4 tane büyüttüm diye ünlü lafını söyledi ama kim takar.
ikiaslanannesi 1__anne benim görümcem bebeğim 10 günlük falanken ağzına üzüm suyu sıktı 😔 Kaynanam çay içerken ona da verdi. Ve en yenisi bu sabah kahvaltısında yaşandı kayinbabam 2 aylık bebeğime çay içirdi uflemeyi de unutunca bebeğim çığlık atıp kafasını çekti o an nasıl aldım kucagindan bilmiyorum aklım çıktı 🥺
1__anne okuyor bende çok üzülüyorum ek gıda mantığı o kadar saçma ki ne yeseler bi parça ağzına koyuyo
Annis-ogul ikiaslanannesi swn neyin kafasını yaşıyorsun peki tepki vermek hayır demek bu kadar zor mu.saygisiLik yapmicam, koru olmcam diye cocugu şeker hastası yapacaklar.
Roslin 1__anne Bırakma kuzum, geçen acile gittim max 1 saat kalmışımdır bi geldim karşı komşuyu çağırmış gel bebeği emzir ağlıyo aç herhalde diye, halbuki ben emzirip gitmiştim karnı toktu. Komşum Allahtan ben kabul edemem demiş.
tineanigra 1__anne şimdiden alıştır yoksa iştahsız olur diyo! Görümceniz çok komik. Çikolata verince mi iştahlı olacakmış ? İştah anlayışı ne yerse yesin yeter ki yesinse bilemiyorum tabi ama asıl tatlının tadına alışırsa sebze vs gibi daha tatsız olan şeyleri yemez. Bunun için de 3.5 ay oldukça erken zaten
1__anne tineanigra evet mantık bu şimdiden yerse sonradan sonra herşeyi yermiş yani ne alakası var büyük çocuğu var hiç birşey yemiyo yani onu örnek gösterip böyle mi yiyecek demek istiyorum diyemiyorum
ikiaslanannesi 1__anne aynen canım yani bunların hepsi öyle. Seninki benimki onunki hepsi cahil böyle yapanlar
ikiaslanannesi Annis-ogul ben yerde kahvaltı yapıyordum kucağındaydi bebek onun bilmiyordum öyle bir şey yapacağını hemen fırlayıp çektim zaten kucağından
tineanigra 1__anne e diyin neden demiyosunuz. Kendi bebeğine de üzüldüm ama en azından sizinkinden uzak durur bu konuda bozarsanız
Annis-ogul ikiaslanannesi bir değil iki değil sağlam bi uyarı yapmanız lazım aileye sizin .yazik günah bebege
Zlm 1__anne sadece gorumceler değil ki herkes ayni bide kendilerini çocuk bakma uzmanı saniyolar çok sinir oluyorum
ikiaslanannesi Deletedmom_72 kahvaltı yapıyordum kayinbabam kanepede oturmuş kucağında da bebeğim vardi. Öyle bir cahillik yapacağı aklıma gelmedi hemen fırlayıp çektim zaten kucağından. Ben kahvaltı yaparken bebeğimi yer besigine koyuyorum ordan çıkarıp kucağına oturtuyor defalarca uyarmama rağmen 🤦 bu arada aynı evde yaşıyoruz maalesef
1__anne Roslin ay inanamıyorum daha beterleri de varmış gel emzir ne demek ya bazen banada diyo bırak işini hallet hayatta bırakamam artık bu hareketini gördükten sonra
Dedimolabilir 1__anne 3 bucuk aylik bebegime danone yedirdi kaynanam bende anne bir daha yapma sadece anne sutu aliyor demistim. Ve buraya yazmistim fena linc yemistim. Ne varmis verdiye kadina bagirmisim ooo neler neler.