Hemşireyim ama kızıma hamilelik ,doğumu ve sonrası derken çalışmak istemedim bugün sağlıkçı alım ilanı yayınlandı ve ben ne yapacağım çok kararsızım kızımı bırakıp çalışmak şu an beni aşırı üzüyor kızım 10 aylık.
Hiç çalışmadan ücretsiz izine ayrılabiliyor muyum? Belki bu konuda fikri olan anneler vardır cevaplarınızı bekliyorum 🌸