Merhaba 💁🏼♀️meslek edindirme kurslarına giden var mı? Ben lise mezunuyum. Ön lisans okuyordum yarım kaldı. Açıköğretime başvurup bir yıl devam ettim sonra zor geldi. Kısacası kendim için bişeyler yapmak istiyorum. Meslek edindirme kursuna giden var mı? Süreç nasıl ilerliyor? Ne kadar eğitim alınıyor? Ücretli mi? Şimdiden cevap verenlere teşekkür ederim.