Thedespott 68 kiloyla doğum yaptım şuan 49 kılıyım doğumdan 3gün sonra korse taktım 2 ay kullandım ne göbek kaldı ne bişey bence korse çok faydalı görümcem de serzeyan doğum yaptı zayıflamasına rağmen göbeği kaldı 3 yıldır o korse kullanmamış ama benim doktorum taktı hem rahat edersin hemde göbeğim gider demişti öyle de oldu