Elizzzzz2022 Merhaba kızlar..bebeğim gunde 2 uyku yapıyor ama uyanıklık suresı cok uzadı ılk uykudan kalktıktan sonra ıkıncı uykuya gecıs 4.5 saati buluyor..aksam da nerdeyse 5 saatte aksam uykusuna gecıyor..sizlern nasıl uyku duzenı?