Benim bebeğimde 43 günlük sadece memede uyur memede çektiğim ann gözlerini açar veya beşiğine koyduğumda açar bende ayakta vs beklemek istemiyorum sürekli yatağımdan kalkıp da bakmak istemiyorum ağlamadan dursa bile sürekli emziğini düşürüyor düşürdüğü an ağlıyor yine elli kez kalkıyorum. Bende yatağımda yanımda yatırıyorum gözü açık olsa bile belli zaman sonra kapanıyor kapanmasa bile benim dibimde olduğu için ben gözümü kapatıyorum uyuyakalıyorum bazen gözümü açtığımda bi bakıyorum uyuyakalmış veya hala uyanık. Tabi uyuyorum dediğim eğer gözü açıksa 15/20 dk falan. Demem o ki yatağına yatırınca benim bebeğim de uyanıyor ama dibimde yatırdığım için benim yatağımda yani daha az yoruluyorum belli zaman sonra kendi kendine uykuya dalıyor