Önce ben sonra bebeğim grip oldu maske kullanmama rağmen.10 günlükten beri sütüm kesildi mama ile besleniyor,Dr götürdüm burnunu temizle çok mecbur kalırsan calpol ver dedi.38 ateşe şurup içim gerekli değil 39 olursa ver dedi.gece 38.3 kadar çıktı calpol ile 37 ye indi. Bebeğimin normal ateşi 37 bu arada.başının ucuna soğan karanfil koydım odaya da okaliptüs yağlı su koydum . Öneriniz var mı