Zeynepun24 Merhaba bebeğim 9 aylık arabamız takılıp çıkarılan bebek arabasıydı onu sattım bebeğim 9 aylık kolay katlanan hafif bebek arabası bakıyorum tavsiye verir msiniz
Bendeanaoldum Zeynepun24 ben joie brisk lx kullanıyorum sürümü çok güzel ama ağır biraz tek elle kapanabiliyor seviyorum ben 😊
ozkurt26 Zeynepun24 ay ben böyle post acacaktım benımkıde satılık ben dırek kabın boy alıcam efsanw araba pierre cardin kabın boy
Zeynepefnan Tam benim sormak istediğim bi soruydu bu. Kenarda cevapları okuyacağım şimdiden teşekkürler
thecamellia Zeynepun24 https://www.google.com.tr/aclk?sa=l&ai=DChcSEwiwhqTJ0dH7AhWI91EKHYPFAOAYABABGgJ3cw&sig=AOD64_14zLqbSDE0ywHUUr-0Smlvg2fpDQ&ctype=5&q=&ved=0ahUKEwi6457J0dH7AhX4RPEDHcfEACwQww8Iqwk&adurl= 9 kiloyu geçik kızım 6. Aydan beri kullanıyoryz sağlam bi araba açılıp kapanması başta sert ama alıştıkça bebek kucağımdada olsa kapatıp açabiliyorum
Esilasel Zeynepun24 baston değilde kabin boy bebek arabası baksanız daha konforlu ve kullanışlı olur. Baston 2 yaş öncesi önerilmiyor