GunesinAnnesi8 Lohusalik bitti 2 ay oldu dogum yapali normal adet olduğum zaman gekiyodu bir damla geldi akşam akşamdan beri sildikcr geliyor gelmiyor adet olsam böyle olmaz endişeleniyorum cuma günü randevum var ama bekleyemiyorum ağrım da yok