RedFlower_ Bir üründen iki tane farklı beden aldım hangisi güzel olduysa onu aldım şimdi küçük veya büyük gelenleri iade etcem ama bir kod var ve fatura diyo faturasını mi çıkarıp göndermem gerekiyor hiç iade etmedim int üzerinden nasıl olcak
Elika00 RedFlower_ anlaşmalı kargoya götürüp veriyorsun bişey yapmıyorsun onlinedan hangi ürünü iade edeceksen ona iade talep oluştur anlaşmalı kargoya götür ver
Dyg1dyg Magzasınada goturebılırsın. Yada aras kargoula anlamalı ıade kodu olusturup gonderıosun. Bugun gonderdım daha😁