Herkeze gidilmiyor galiba.Yengem basvurmustu.Bir ay sonra aramislar su saatler arasinda ziyarete gelicez diye.Geldi dedi.Tek bir adam gelimls.Kapida dort bes tane bise ssormus.Maas,kac kisisiniz v kiravs.Iki dakika surmustur dedl.Foruma imza atmis.sonucu e devletten gorursunuz demis.Sosyal ve ekonimik basvurum surec devam ediyor gozukuyor dedi.Sosyal yardim olarakda basvurmustu.Suan eski basvurularim gozukuyor yeni basvurdugum sosyal yardim bilgilerim hic basvurmamis
Gibi ekrandan silinmis dio.Bilmiyorum dedim.Dun gelip konusmuslar aslinda belli olmasin lazim.