Hayatbilgisi eğer ilerlerse kötü bi hastalık ama bende kesin tanı koymadılar sadece belirli bir kaç virüs çıkmıştı kesin tanı için dahiliye ye gitmem lazım önce genetikten kan vermen lazım durumunu anlat alırlar ve genetik göze de muayene olmam gerektiğini söylemişti gidip olduk gözde hiçbir sorun çıkmadı ablamda da aynısı oldu ilaç verdiler sürekli takip ettiler doktor ilacı bırak diyene kadar ilaç kullanıcak yani ciddi bi durum git detaylı bir muayene ol derim