tugceizgi Biz de 4. Ayımızı bugün tamamladık , maalesef 3 gündür aynı durumdayim. Gündüz uykuları azalmaya,gece uykuları da 30 dakika - 45 dakika olacak şekilde bölünmeye başladı. Gerçekten yoruldum ,hiç bitmeyecek gibi geliyor, ama elbet bu da geçecek. YouTube Dr.Osman Gönülal videosu var onu izleyin. Zor olacağını söylüyor, ama öyle kalıcı falan değil. Gözümüzü korkutmayalim, ben yenidogdugu dönemde bile bu kadar zorlanmamistim