Kızlar ben çalışabilirim de çalışmayabilirim de ne olur ne olmaz diye sütümü saklamayı düşünüyorum. Wee baby nin anne sütü saklama poşetini aldım ama ne alakaysa buzlukta 3 hafta derin dondurucuda 3 ay mı ne yazıyordu normal buzdolabının buzluğunda kalmaz mı 3 ay ? Ve birkaç sorum olacak buzluktan çıkardığımızda nasıl eritecez ? Ilık su deniliyor da normal içme suyu gibi ılık mı yoksa sıcak suda mı eritiyoruz ? Ve buzdolabında beklettiğimizde çıkarttığımızda nasıl eritiyoruz ? Aklıma başka gelmeyen sizin gelen bilgileriniz varsa yazar mısınız veya dikkat etmem gereken herhangi birşey