Bı kaç gündür 3 4 kez kaka yapıyor ama bıraz sulu . Sadece anne sütü alıyor 5 aylık . Hafıf bı kötü koku var gibi emin de olamadım . Başka huzursuzluk ateş gibi seylerı yok . Buna benzer başına gelen var mı ona göre doktora goturmeyı düşünüyorum . Doktorum kontrol et dedi sadece ıcım rahat etmedi