Aydanurrr Merhaba . Aranızda nurse harveys şurubu kullanan var mı ? Damlasını 1 aydır kullanıyorum pek bir etkisini göremedim . Şurubu iyi gelir mi gaza ?
fitruka Aydanurrr kızımda birçok ürünü kullandım en çok şırup etki etti damlası hiç fayda etmedi ama şurubu deneyin bence hangisinin iyi geleceği belli olmuyor
Maviii2 Bebekten bebeğe değişiyor aslında benim kızıma 3 öğün 3 er damla yetiyordu mesela 20 damla veren de varmış bunlar biraz deneme yanılma meselesi ben memnunum
Aydanurrr Maviii2 damlası var şuan bende sabah 10 akşam 10 veriyorum emdikten sonra ama şurup daha etkili diye duydum onu deneyeceğim bir de
Mertcigdemgul Ben hem damlasını hemde surubunu kullanıyorum bebegim cok gazliydi ben cok etkisini gordum bide kimyon veriyorum hergun 1 cay kasigi
Aydanurrr Mertcigdemgul kimyon çayını kendime yapıp içiyorum bebeğime rezene içiriyorum ama gaz meselesini çözemedik bir türlü
Arenbebekk Aydanurrr topuklarına sürdüm bende ama ne bileyim herkes kullan işe yarıyor dedi yaradı da doktora hiç danışmamıştım bende