Happymamii Kızlar birtürlü 3 aylık bebeğimin gribi geçmiyor doktorda rhinfant verdi günde 1 kere kullan dedi kullananız var mı?
Nediyebilirimki Happymamii ben serumla burnunu da temizliyordum buna ek olarak düzenli olarak geçmişti
Deletedmom_109 Happymamii doktorumuz sürekli kullanıldığında daha çok sümük oluşturduğunu söyledi. İlk etkisi sonrasında arttırır dedi
Kbr-a Happymamii doktor bizede verdi 3aylıktı ben prospektüsünü okuduğumda 2 yaş altı için sıkıntılı olduğu yazıyordu o yüzden kullanmadım. Eczaneden izotonik serum ve enjektör alıp yıkama yapın daha iyi sonuç alırsınız biz öyle yaptık