Maviyi kullanıyordum evlendiğimden beri zaten ben bişeye bi takıldım mı kolay kolay vazgeçmem deterjan olsun parfüm olsun oda kokusu olsun hamileyken bi tiksindim 😂 yumoşun mavisinden bide oda kokum vardı senelerdir aynı ondanda bi tiksindim şimdi sevemiyorum bi türlü geçen a-101 e gittim indirim de şans eseri peros markalı kırmızı şişe amber di oda galiba 21 liraya düşmüş aldım deneyim dedim iyiki almışımmm o kadar güzel ki kokusu kalıcığı aynı yumoş gibi 57 lira yumoş fiyat olarak da iyi şuan onu kullanıyorum eşim bile dedi ki nevresimler ne güzel kokuyo bence şans ver pişman olmazsın