Gamzeeguneey Bebeğim 7 günlük o kadar çok yoruldum ki sürekli 2 saatte bir uyu uyan meme kaka olarak gidiyoruz herkes 40ı çıkınca uykusu uzar emme süresi uzar diyolar tecrübeli anneler yorum yapar mısınız bide göğüs uçlarım yara ne yaptıysam geçmedi kabuk bağladı emzirmek işkence oldu artık var mı önerisi olan
Ilkbebek Gamzeeguneey ben gumus kap ve ayva cekirdehi kullaniyorum iyi geldi. Benim de 18 gunluk bebegim
Mgf Gamzeeguneey aynen dedikleri gibi 40ı çıkınca her geçen gün birz daha uzuyo uyku sürekleri. Bizde bugün 2 aylık olduk ilk Bi ay neredeyse saat başı uyanıyodu kndi uyanmzsa Bn uyndrıp emzrıyodum sarıldıktan dolayı 40 ı çıktı artık daha uzun uyuyo geceleri.
Mgf Gamzeeguneey göğüs yaran içinde ayva çekirdeklerini Bi gece suda beklet jel kıvamına geliyo krem gibi onu süreblirsin bya iyi geliyo ilk zamanlar bndede hafif yara olmuştu bunu yptım geçti bebek emmeyi öğrenince yara olmuyo artık. Göğsünün kahverengi kısmıyla beraber ver emerken. Sadece ucundan emerse ozaman yara oluyo
Mertcigdemgul Gamzeeguneey geçiyor hem gece kakasini bırakıyor hemde yemesini benim bebegim 4 aylik gece ben uyurken 12 gibi 120 ml mama veriyorum bide emziriyorum sabah 5 de kalkıyor emmeye bazen kalkmıyor bile zamanla hepsi duzeliyor ilk zamblar bide hic ama hic uyumuyorduk bi sizin kurdugunuz duzene bagli
Yyldz 32 günlük bebeğim benimki de aynı bazen 1 saatte bir bazen 2 saatte bir uyanıyor emiyor alt değiştirme. Ama göğüs ucu için sütümü sürüp gümüş kapak kullanıyorum yara olmadi ama hassasiyet var ama ona da şükür tabi
yigitinannesig Merhaba benim bebeğim de 2 buçuk aylık zamanla gece uyku süreleri uzuyor şimdi 2 veya 3 defa uyanıyor emiyor eskisi kadar zorlamıyor gece altlarını da çok doldurmamaya başlıyorlar benim gözlemlediğime göre. zamanla düzelecek geçici bi süreç olduğunu bilerek kendinizi üzmeyin o küçük hallerinin tadını çıkartmaya çalışın. İmkanınız varsa göğüsleriz için gümüş kapak alın ben çok faydasını gördüm kreme yağa gerek kalmıyor.
penyy Benim bebeğim 43 günlük siz zaten emzirmek için uyandırmıyor musunuz iki saatte bir ? Ben birkaç gün öncesine kadar sürekli 2 saatte bir kendisi uyanmasa bile ben zorla uyandırıyordum ve hiç kendisi kalkmıyordu hep ben uyandırıyordum ve çok yoruldum artık doktora sordum bir hafta önce kilosu iyi diye gece kendisi uyandıkça emzir sen uyandırma dedi. Ama ben yinede kendisinin uyanmasını beklemeden 2 saat değilde 3 saate çıkardım onu
Ilkbebek Benim de bebegim 18 gunluk, 3 saatte bir uyandiriyotum emzirme fasli vs. ama doktorum 20 dk bir gogus 20 dk birini ver ve mama takviyesibyap dedi doymadigi icin. Siz kac ml veriyorsunuz mama? Ben meme+60 ml veriyorum bazen anca yetiyor