Dün akşam doktora gittim iğne yaptı ilaç verdi falan bu gece emzirme dedi bende emzirmeden uyuttum hazır başlamışken yine uğraşayım geceyi kesmeye diyorum. (daha önce 2 kere başladım hastalık oldu deprem oldu falan kaldı)
Şu an bu süreçte olanlar var mı onlarla konuşarak ilerlemek isterim. Dün gece 4 te kalktı 6da anca uyuttum çok zor geçti ama o kadar çabalamışken bi kaç gün daha dayanayım istiyorum bitsin gece beslenmesi