Myagmurr Sütü bence bir süre hiç içmeyin derim. Bizimde 2. Ay felaketti batın usg çektirdik acayip gaz çıkmıştı. Doktor damlaları mutlaka kullanın azalıcak illa dedi. 4. Ayda tamamen bitti çok şükür. Bacaklarını hareket ettirin, gazın rahat çıkmasını sağlıyor. Benim kızımda öyleydi yırtınıyodu ağlarken asla durmuyodu. Ayaklarınıda sıcak tutun. Ve korkmayın illa geçicek 😌