Edaaelaa 25 günlüğüz daha yüz üstü çok rahat ve deliksiz uyuyor gazını da rahat çıkarıyor gündüzleri gözlemim altında yüz üstü uyuyor geceleri de yatırmak istiyorum ama korkuyorum geceleri yatıran anneler ne gibi deneyim kazandınız ?
Mihriiii Edaaelaa 4 aylık bebeğim öksürüğüne iyi geldiği için yüz üstü yatırıyorum ancak o şekilde gece boyu uyumasına cesaret edemiyorum. 10-15 dk sonra öksürük geçince yine sırt üstü çeviriyorum. Ve yüz üstüyken yanından ayrılamıyorum. 🤷🏼♀️ En azından kendini kaldıracak seviyeye gelinceye kadar ben yüz üstü kontrolsüz yatırmayı uygun bulmuyorum. Ama tabi bu benim şahsi fikrim
melekbuse22 Edaaelaa canım benim de 2 ay 25 günlük oldu, yaklaşık 1 aydır yüzüstü uyuyor dediğin gibi başka türlü hemen uyanıyor bende geceleri korkuyordum ama kafasını kendi kaldırabiliyor ve istediği gibi döndürebiliyor bunu artık farkettim ve gece de uyutuyorum artık yüzüstü gündüz bebeğini izle kafasını istediği yöne çevirebiliyorsa yatırabilirsin
Nazlican Edaaelaa Ben yatırıyordum ama evet insan korkuyor, olmadı arada kalkıp kontrol etmekte fayda var. Fakat yüzüstü yatırınca da düz yatırmayın reflü yatagı gibi az yüksek bir şey de ya da o şekil yatırın
Emmosch Benim de 35 günlük bebeğim,bende gündüz bazen yüzüstü yatırıyorum daha rahat ve uzun uyuyor,yan yada sırt üstü hemen uyanıyor ama gece cesaret edemedim burnu falan kapanır diye
Sultangngr Bebeğim 20 günlükken yüz üstü yatırmaya başladım çünkü öyle uzun ve rahat uyuyordu kundak yaptığım halde geceleri de öyle uyudu bi sıkıntı olmadı şükür tabi bazen kafasını kaldırıp yüzünü kapatıyordu bi kaç kere kaldırmadım kendi kafasını kaldırabilecek mi diye kaldıramadı ben çevirdim
Edaaelaa Sultangngr bir kere kafasını düz yaptı acıkmıştı aranıyordu çevşrmesini bekledim dayanamyıp aldım kucağıma
Eflinveannesi_1 melekbuse22 maşallah çok güzel ya bende yüz üstü dursun diyorum aman bizim cimcime tercih emtiyor 😂 kafasına birşey kiyuyormusunuz
melekbuse22 Eflinveannesi_1 yastığı var canım onun üzerine doğru yatırıyorum ama sabaha kadar döne döne yamuk bi şekilde yastıktan düşmüş oluyor 😅
melekbuse22 Edaaelaa bende de o korku çoktu ilk önce yatakta yanıma aldım öyle yattım sonra baktım bir sıkıntı yok beşiğine koymaya başladım
Edaaelaa melekbuse22 şuan kafasını çevirdi ağlıyordu mutlu oldum eğer sürekli böyle yaparsa yatırırım🙏🏻😂
penyy Ben ilk defa dün yüzüstü yatırdım 43 günlük oğlum. Uyanmaya çalışırken geğirirdi birkaç kez gazını çok güzel çıkardı kendiliğinden. Ama uyanırken çokkk fazla yüzünü gömdü çok dikkat etmek lazım ve boynu ağrımaz mı öyle acaba😒 gece değil de gündüz yüzüstü yatırılmalı bence yanımızdayken
Edaaelaa penyy evet gece yatırmıyorum korkuyorum işte gündüzleri yatırıyorum ben de ama daha demin çevirdi kafasını biraz daha gözlemlerim sonucun da içim rahat şekilde yatırırım inşallah
Mirosumm8895 Edaaelaa ben 4 aylikken yüzüstü yatirmaya basladim 10 ay 14 günlük hala öyle uyuyo gündüz de gecede bi sorun yaşamadık cok şükür sırt üstü en fazla 20 dk uyuyo