Sekeranne4 Ya bebekken vardı ama doküldü hep 3 ay önce sıfıra vurdurduk ama cok yavas uzuyo 1 yasında uzamasını ıstıyorum ne yapabılırım ne kullanabılırım
Mys30 Leylahanli evet ben çok fayda gördüm bebegimin saçları dökülüyordu çok seyrekti suan baya uzadı dökülmesine de iyi geldi