-Manolya- Molfix kullanıyorum bez alicam ama kararsız kaldım kaç kiloyken kaç ay hangi numaradan kullandınız şu an 56 günlüğüz 3 paket 3 numara bitti
S_x_w -Manolya- bebeğin boy ve kilosuna göre değişir..ben 3 aydan önce sanırım geçmiştim. 4 e ama sleepy kullanıyordum zaten küçüktü bedeni molfix nasıl bilmiyorum..
Zumra_Fatma -Manolya- valla kizim 3 ü bitirdi 4 den gün aliyor 4 aylikdan yani 2 numara önlem kullaniyorum önlem 6 kg siniri sıkıyor biraz ama son 1 paket kaldigi icin kullaniyorum onlem alin derim cnku onlemin bez boyutu biraz daha genis ve buyuk sizdirma yapmiyor
Seyturak -Manolya- 6 buçuk aylık kızım 9000 kg. 4 numara uzun gider dedim ama 5e geçicem markasından mı artık bilmiyorum sıkıyor bacaklarını
-Manolya- umutunannesiiii 4 aya kadar 3 numara gidiyor mu yani bizde şu an 5300 üz bezin kilo aralığı 4 9 kilo ama sıkar mı acaba diye tereddütte kalmıştım
GonulUckun umutunannesiiii maşallah benim kızım 20 aylık hala 4 numara kullanıyoruz siz acaba biraz bol olsun mu istiyorsunuz ondan mı 4 e geçtiniz ?
umutunannesiiii -Manolya- 4′ ayda gecebilirdim 4 numaraya ama stoklarımızı anca erittik yani kiloya boya göre değişir aslında her bebek farklı
umutunannesiiii GonulUckun sleepy ve baby turco kullanıyorum onların bedeni biraz daha küçük geliyor primada 3 kullanırdım ama biraz bütçemi aşıyor açıkçası bariyerleri bacaklarında kızarıklık yapmaya başladı o yüzden 4 e yeni başladım
Zumra_Fatma -Manolya- ben ilk yeni dogdugunda slpeyy almistim onlemle karisik kullaniyordum slpeey pisik yapti hep kizimi onlemden cook memnun kaldim memnun kaldikca stok yaptim 1 paket alin deneyin istiyorsaniz
Seyturak -Manolya- sleepy ve baby turco dönüşümlü kullanıyorum. Baby turco bana hep bi çıt ufak geliyor zaten ama sleepyde sıktı artık
Dondurmalikahve -Manolya- Kgsuna bağlı 3 ile 4 numara bezi az kullanmışım zaten bezin üzerinde yazan numaralarla bakmadım hiç bi zaman bacaklarımı sıkınca değiştiriyorum mesela 4 numarada 6500 kg falandı galiba. Ben 5 numarayı daha uzun kullandım
-Manolya- Dondurmalikahve 3 numara 4 9 kilo 4 numara 7 14 kilo ama zaten bebekler o kiloya ulaşmadan bez numarasini değiştirmek zorunda kalıyoruz 🤷🏻♀️
Sultangngr Biz yeni 4 aylık olduk 2. 4 numara paketteyiz 2 ve 3 numara elimizde kaldı yarım paket kadar sıktığı için çiş ve kakası taşıyordu 2 yi 2 paket 3 ü yarım paket kullandık direk 4 e geçtik
Dondurmalikahve -Manolya- İşte ben 5 numaraya 9kg iken geçtim dediğim gibi hiç bezdeki kg aralığına bakmam çünkü bana uymuyor gibi geliyor. Mesela en son 14 kg ile kapattık bez devrini onda da 6 ve 6+ kullandım Sizin bebeğiniz kaç kg?
cikolatadelisi Prima premium care kullanıyoruz. 4 e yeni geçtik. 11 ay 1 haftalığız. 10.3 kg erkek bebeği. Bizimkisi çok mu ufak kaldı acaba:))
umutunannesiiii cikolatadelisi prima daha büyük sleepy babyturco molfix daha küçük 4 numara 5 gibi primaninki
Eea2222 cikolatadelisi bizde onu kullanıyoruz 4 ayligiz 4 numara kullanıyoruz 7 kilo hatta boydan kisalmaya başladı 😬