arkadaslar merhaba. bebegim bugun iki aylık oldu. oley! sormak istedigim gunduz uykularinda biraktigim anda 3 dk icinde uyaniyor. ya kucagimda uyuyacak ya ben yaninda durup uyandigi anda müdahele edip tekrar uyutacagim. baska turlu gunduz uyumuyor. bu durum normal mi? gecici mi kalıcı mi? ne yapmam lazım?