Aras_2323 vala ben sağlık ocağının dediklerine fazla uymuyorum doktor önemli hastane önemli mesela hastaneye gitcem ondan önceki gün sağlık ocağına gidip tartıp doğrumu diye bakyrm sağlık ocağı düşük kiloda çıkıyor hastane yüksek kiloda çıkıyor çünkü sağlık ocağı kıyafetlerle hastane çıplak tartıyor hastanede topuk kanında sorun çıkmadı sağlık ocağında verdik taburcu olunca çağırdılar sağlık ocağındakibde sorun çıktı alel acele telaşa sokup tekrar kan aldılar hani böyle durumlar yaşadığımız için aşı dışında sağlık ocağına gitmiyoruz bebeğinle ilgili bişi danışmak istiyorsun burdaki anne adayların verdiği cvplardan vermek çok zor geliyor onlara zaten taburcu olurken doktor sana geleceğin günleri söylüyor işitme için şu ayda gel göz için şu ayda gel kalça için şu zaman gel diye ama gerçi her hastane bir değil bazı hastanler bilgilendirme konusunda zayıf