En erken 4,5 aylık başlandığını duydum formda. O da mecburen bebek emmiyor veya annesinin süt problemi var vb diye. Çocuk kilo kaybetmesin diye. Valla kötü konuşmak istemiyorum ama linç edecek arkadaşlar da bi kelime de benim yerime yazarlarsa sevinirim. 2 aylık bebeğe cicibebe ? Allah akıl fikir versin