Kızlar oğlumun çoklu besin alerjisi var 1 aylıkken fark ettim diyet yaptım yediklerimi not aldım vs. Yaklaşık 3 ay kadar diyet yaptıktan sonra süt merdiveni uygulamak süt diyetini açmak istedim. Bu süreçte firinlanmis ürünlere tepki göstermezken doğrudan yediğim peynir ve yoğurda bazen tepki verdi bazen vermedi ama öyle aman aman değil ben de devam ettim şu an az da olsa her gün yiyorum süt ürünü. Gelelim asıl meseleye işin tuhafı benim vücudum diyeti açtığımdan beri kabarmaya kasinmaya sivilce atmaya başladı tamam oğluma olmasın bana olsun yeter ki ama normalde domates ve polen dışında bir şeye alerjim yok. Süt ürünlerine de mi varmış da diyetten sonra vücut unutup tekrar hatırlayınca tepki gösterdi böyle bir durumla karşılaşanınız var mı acaba kendime test yaptırsam mı sizce?