Beysat94 Arkadaşlar bebeğim bir aylık ve kaka yapmada çok zorlanıyor biz fitil koymadan yapamıyo çok zorluyor kendisini ama yapamıyor gaz ilaçları denedik oda fayda etmedi önersi olan var mı? Çok kasıyor kendisini bu yüzden de ağlıyo devamlı
Sedahiraa Beysat94 aynı sıkıntı benim bebegim de de var cnm bugün 1 aylık oldu ve 3 haftadır fitil koymadan yapamıyor
Beysat94 Sedahiraa hadi ya, bizimki de öyle ya fitil i koyar koymaz etki ediyo onun dışında yok zorlanıyor bu sefer bebek fitile alışıyo diyorlar bilemedim ya