Gryffindor Kızlar, kullananlar yorum yaparsanız sevinirim. Sağ teki topuğumu sıkıyor kullandıkça açılıyor mu?
Sontvbukucu Gryffindor açılıyor ama açılana kadar vuruk ayakla gezecegine kalıba ver canım cillop gibi olur 😂
Ertugrulnannesiii Gryffindor açılıyor ama açılmazsa şayet götürün ayakkabicilara vurdurun derim rahatlarsıniz🌸
Keremikoo Gryffindor cok acilan bir bot degil. Tabiri caizse kutuk gibi ama asiri saglam. 3 senedir giyiyorum enden acildi ama boydan acildi diyemem. Kaliba verirsen belki cozum olabilir, denemedigim icin bilemiycem
Gryffindor Sontvbukucu İşe yarar di mi ya ? Haberim olsa bir numara büyük aldırırdım haberim yoktu. Civarda
Elfsdakya Ben hep 1 numara büyük alıyorum kalın çorapla giyiyorum hiç vurma yaşamıyorum o yüzden tavsiye ederim 🤭
Gryffindor Elfsdakya Ya bana kalsa ben de öyle yapardım eşim habersiz almış direkt kendi numaramı almış.
Sontvbukucu Gryffindor evet yarıyor baya rahatliyor ve biraz da yumusuyor ozellikle vuran yerleri soyle ona göre yapsin kalıbı
Gryffindor Keremikoo Sağol canım enden açılsa işimi görür aslında ama kararsız kaldım büyüğü ile değiştirmekle. Sol taraf rahat çünkü
Keremikoo Gryffindor o zaman digeri de acilir. Belki magazada bi ayak fazla denenmistir ondan olabilir mi. Bence ayak numara neyse o alinmali. Benim ayaklarim tarakli olsa bile bi buyugu fazla buyuk olurdu herhalde.