Kızlar merhaba 🥰 2 ay 4 günlük bir bebeğim var, 1,5 ay falan uykuları çok iyiydi kundak yapıyordum kendi kendine yatağında dalıyordu. Ama şimdi özellikle gündüz uykularına bi şeyler oldu. Gözünden uyku akıyor ama uyumuyor, kucakta uyumak istiyor orda uyuyup yatağa bırakınca da 5 dk sonra uyanıyor. Öyle uyanmazsa emziği düşüyor ona uyanıp ağlıyor.. kucakta uyutmak istemiyorum, yatağa koyup pış pış yapınca her zaman dalamıyor. Dışarda, bebek arabasında, başkasının evinde, arabada vs çok güzel uyuyor. Kendi yatağına bi direniyor nedense.. Ne yapmalı siz nasıl uyutuyosunuz bu aydaki bebeklerinizi?