Ben evde anneme antibiyotiksiz serum taktim avil de yapmama ragmen ciddi alerji gelisti. Ömrümden ömür gitti. Bir daha da kimseye evde ilac yapmadim. Insanlar kapris yaptığımı sanıyor özellikle konu komşu ama evde ilac olayı gerçekten sıkıntı bence. Bu arada hemsireyim ben de