Alyam188 Sağdınız da mı ucu yara oldu? Öyle tahmin ediyorum. Eğer o şekilde ise bebeğinizi göğsünüze bol bol temas ettirin emmese ya da süt gelmese bile, ten teması ile sütünüz yavaş yavaş artacak endişelenmeyin. İlk birkaç gün sütün az gelmesi çok normal, endişelenerek süreyi uzatmayın sakın. Bol bol sıvı tüketin. Özellikle su. Eğer sağım yaparak süt veriyorsanız manuel olanları tavsiye ederim onlar yara yapmıyor kendinize göre ayarlıyorsunuz. Yaranızın geçmesi içinse lansinoh birebir.