Merhaba kızlae bebeğim 7,5 aylık henüz daha tam ek gıdaya geçmeden çorba vermiştim 1 2 kere kabız olmuş doktorumuzda günde 2 kere olmak şartı ile Duphalac verdi dozunu söylemedi sadece ishal olacak o zaman 1 düşür sonra yavaşça azalt dedi birden kesme dedi ilacın kağıdında 5 ml yazıyor ona göre vereyim dedim benim bebeğin ilaç içememe sorunu var ağızını açmıyor geri çıkarıyor. Sadece anne sütü verdiğim için biberon emmeyi bilmiyor hiç emzikte almadı çok istedim geri itti sizler nasıl verdiniz ben nasıl vereceğim vallahi şaştım delirceö yaa yardım edin lütfeeen 🥺