ezgialbyrk canım benimde 7 aylık iken bizim baza yüksek 1 metre den fazla kafası üstü düştü ben mutfaja kadar gitmistim bı gumburtu ile geldim sirt üstü yatıyor hemen kucağıma aldım kustu 😢çok panik yaptım eşimi aradım hastaneye götürdük görünürde bişey yoktu çok ağladı ama kusunxa da panikledim acil doktoru bt tomografisi çekelim dedi ben istemedim radyasyon dan dolayı kendi doktoruna çıkardım çocuk doktoruna …o da ultrason ile tüm iç organlark ve kafası na ultrason ile baktılar çok şükür bişey çıkmadı 48 saat takip edin dedi gözlerde kayma uyuyup uzun süre uyanmama olursa getirin dedi çok sukur bişey cikmadk rabbim koruyor bebekleri inşallah sizinkine de bişey olmamıştır 🙏kalbinizi ferah tutun